Reklamácia a vrátenie

Reklamácia a vrátenie tovaru zákazníkom

Záleží nám na vašej maximálnej spokojnosti. Aj keď je to vzácne, stáva sa že s produktom nie ste spokojný alebo produkt nesplnil dané parametre. Preto sme pre Vás pripravili jednoduchú cestu ako môžete produkt reklamovať alebo vrátiť.

  

Štandardný postup je nasledujúci:

Vrátenie tovaru zákazníkom (do 14 tich dní)


Vyplnte tento reklamačný formulár. Zákazník zasiela tovar späť na adresu centrálneho skladu, spolu s kópiou faktúry a dokumentom o odstúpenie od kúpnej zmluvy, zákazník musí uviesť číslo bankového účtu, kam mu majú byť vrátené peniaze. Adresa centrálneho skladu:

Fulfillment.cz - Naturzon, Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20

Reklamácia


Vyplnte tento reklamačný formulár. V týchto prípadoch sa snažíme o individuálny prístup v závislosti od daného problému. Spravidla sa snažíme zariadiť opravu či výmenu produktu. Pokiaľ výmena ani oprava nie je možná, zákazník zasiela tovar na adresu centrálneho skladu, po tej sú zákazníkovi vrátené peniaze na bankový účet.  Adresa centrálneho skladu: Fulfillment.cz - Naturzon, Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20, Česká republika

*V oboch prípadoch žiadame zákazníkov, aby ste pribalili sprievodný list s vašimi identifikačnými údajmi, číslom objednávky, číslom účtu poprípade kópiou faktúry, aby sme vedeli vašu objednávku identifikovať.

Prevádzková doba: Pondelok až piatok (8:00-15:00 hod.)

 

Viac informácii ohľadom reklamácie a vrátenia peňazí nájdete v obchodných podmienkach.

 

 


V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte prostredníctvom mailu: info@deminas.sk alebo na telefónnom čísle: +421 948 462 596