Reklamácia a vrátenie

Reklamácia a vrátenie tovaru zákazníkom

Záleží nám na vašej maximálnej spokojnosti. Aj keď je to vzácne, stáva sa že s produktom nie ste spokojný alebo produkt nesplnil dané parametre. Preto sme pre Vás pripravili jednoduchú cestu ako môžete produkt reklamovať alebo vrátiť.

V prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru do 14 dní je potrebné použiť reklamačný formulár dostupný na adrese: www.reklamacniformular.cz. Tu dostane presný a jednoduchý návod, ako postupovať v prípade reklamácie či vrátenia tovaru.

Štandardný postup je nasledujúci:

Vrátenie tovaru zákazníkom (do 14 tich dní)


Zákazník zasiela tovar späť na adresu centrálneho skladu, spolu s kópiou faktúry a dokumentom o odstúpenie od kúpnej zmluvy, zákazník musí uviesť číslo bankového účtu, kam mu majú byť vrátené peniaze. Adresa centrálneho skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁTENIE
Hala A -Reklamace, Černokostelecká 2246, Říčany, 251 01

Reklamácia


V týchto prípadoch sa snažíme o individuálny prístup v závislosti od daného problému. Spravidla sa snažíme zariadiť opravu či výmenu produktu. Zákazník je inštruovaný na akú adresu má tovar zaslať. Pokiaľ výmena ani oprava nie je možná, zákazník opäť zasiela tovar na adresu centrálneho skladu, po tej sú zákazníkovi vrátené peniaze na bankový účet.

*V oboch prípadoch žiadame zákazníkov, aby ste pribalili sprievodný list s vašimi identifikačnými údajmi, číslom objednávky, číslom účtu poprípade kópiou faktúry, aby sme vedeli vašu objednávku identifikovať.


V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte prostredníctvom mailu: info@deminas.sk alebo na telefónnom čísle: +421 948 462 596