Reklamácia a vrátenie

Reklamácia a vrátenie tovaru zákazníkom

Záleží nám na vašej maximálnej spokojnosti. Aj keď je to vzácne, stáva sa že s produktom nie ste spokojný alebo produkt nesplnil dané parametre. Preto sme pre Vás pripravili jednoduchú cestu ako môžete produkt reklamovať alebo vrátiť.

 

Pozor!. Zmena podmienok na reklamáciu pre objednávky vytvorené po 29.6.2021. Objednávky so starším dátumom sa riadia pravidlami nižšie.

 

OBJEDNÁVKY VYTVORENÉ PO 29.6.2021 (vrátane)

Štandardný postup je nasledujúci:

Vrátenie tovaru zákazníkom (do 14 tich dní)


Vyplňte formulár na Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku. Vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete tu: vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy. Formulár nám odošlite na emailovú adresu: reklamacie@deminas.sk  

Následne nám zašlite tovar späť. Zákazník zasiela tovar späť na adresu centrálneho skladu, spolu s kópiou faktúry a dokumentom o odstúpenie od kúpnej zmluvy, zákazník musí uviesť číslo bankového účtu, kam mu majú byť vrátené peniaze. Adresa centrálneho skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁTENIE
Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20, Česká republika

Reklamácia


Vyplňte reklamačný formulár ktorý nájdete tu: vzorový reklamačný formulár. Formulár nám odošlite na emailovú adresu: reklamacie@deminas.sk

V prípadoch reklamácie sa snažíme o individuálny prístup v závislosti od daného problému. Spravidla sa snažíme zariadiť opravu či výmenu produktu. Pokiaľ výmena ani oprava nie je možná, zákazník zasiela tovar na adresu centrálneho skladu, po tom sú zákazníkovi vrátené peniaze na bankový účet. Adresa centrálneho skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁTENIE
Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20, Česká republika

 

 

OBJEDNÁVKY VYTVORENÉ PRED 29.6.2021 

 

Štandardný postup je nasledujúci:

Vrátenie tovaru zákazníkom (do 14 tich dní)


Vyplnte tento reklamačný formulár. Zákazník zasiela tovar späť na adresu centrálneho skladu, spolu s kópiou faktúry a dokumentom o odstúpenie od kúpnej zmluvy, zákazník musí uviesť číslo bankového účtu, kam mu majú byť vrátené peniaze. Adresa centrálneho skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁTENIE
Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20, Česká republika

Reklamácia


Vyplnte tento reklamačný formulár. V týchto prípadoch sa snažíme o individuálny prístup v závislosti od daného problému. Spravidla sa snažíme zariadiť opravu či výmenu produktu. Zákazník zasiela tovar na adresu má tovar zaslať. Pokiaľ výmena ani oprava nie je možná, zákazník opäť zasiela tovar na adresu centrálneho skladu, po tej sú zákazníkovi vrátené peniaze na bankový účet.  Adresa centrálneho skladu: Gadgets House, s.r.o. - VRÁTENIE
Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20, Česká republika

*V oboch prípadoch žiadame zákazníkov, aby ste pribalili sprievodný list s vašimi identifikačnými údajmi, číslom objednávky, číslom účtu poprípade kópiou faktúry, aby sme vedeli vašu objednávku identifikovať.

Prevádzková doba: Pondelok až piatok (8:00-16:00 hod.)

 

Viac informácii ohľadom reklamácie a vrátenia peňazí nájdete v obchodných podmienkach.

 

 


V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte prostredníctvom mailu: info@deminas.sk alebo na telefónnom čísle: +421 948 462 596